info@amootsoft.com

نرم افزاری آموت، فراتر از فناوری

Executive method of branding

نقاط‌ تلاقی برند با مخاطبان و مشتریان

نرم افزاری آموت با مشتریان خود در بسیاری از سطوح و مکان ها ارتباط برقرار می کند. این تعاملات برای شرکت ضروری هستند. چون می‌توانند استراتژی های بازاریابی و برندینگ را پیش برده و برای برند آموت ارزش آفرینی کنند. آموت با درک ضرورت این مـــهم، اقدام به راه اندازی نقـاط تماس مختلفی با مشـتریان خود در فضای حقیقی و مجازی نــموده است که در این روش اجرایی بطور کلی معرفی و مورد بررسی قرار گرفته اند.

کد ایزو: PR-AD-04

نقاط تماس در فضای حقیقی

بیلبورد مجتمع تک

با توجه به قرار داشتن دفتر مرکزی شرکت در محل بلوار دستغیب، مجتمع بین المللی تجارت کامپیوتر تک، آموت اقدام به نصب یک بیلبورد به طول 10 متر و عرض 2 متر نموده است تا از این طریق علاوه بر اعلام محل فعالیت شرکت، نسبت به تبلیغ برند نیز اقدام کرده باشد.

تابلوهای تبلیغاتی مجتمع تک

آموت به مدت 10 سال تابلوهای راهروهای مجتمع کامپیوتر تک که سالانه بیش از 150.000 نفر مراجعه کننده دارد را اجاره نموده است. این تابلوها به صورت موازی در راهروهای مجتمع و در ابعاد 50*70 سانتیمتر قرار گرفته است و شرکت آموت از آن ها برای معرفی برند و محصولات خود استفاده می نماید.

تلویزیون ورودی مجتمع تک

با توجه به قرار داشتن دفتر مرکزی شرکت در محل بلوار دستغیب، مجتمع بین المللی تجارت کامپیوتر تک، آموت اقدام به نصب یک بیلبورد به طول 10 متر و عرض 2 متر نموده است تا از این طریق علاوه بر اعلام محل فعالیت شرکت، نسبت به تبلیغ برند نیز اقدام کرده باشد.

سازه ستاره های آبی

نرم افزاری آموت با ساخت یک سازه حجمی و با استفاده از پنل های 3 وجهی یک سازه تبلیغاتی را در یکی از طبقات مجتمع تک قرار داده است تا با استفاده از آن به معرفی پرسنل و مهارت های آنان (سرمایه انسانی سازمان) برنامه ها و فعالیت ها (داستان محیط کار) و همچنین جشنواره ها، چشم انداز، مأموریت ها و سایر اطلاع رسانی های مهم بپردازد.

نقاط تماس در فضای مجازی

همان طور که در روش اجرایی ارتباطات سازمان به شماره PR-PR-01 و همچنین بخش هویت مجازی در همین روش اجرایی، نیز ذکر گردیده است نقاط تلاقی آموت با مشتریان و مخاطبان در فضای مجازی با بیش از 6000 نفر مخاطب مرجع اطلاع رسانی های فوری، تبلیغات مستقیم خدمات و محصولات و همچنین انتشار داستان های موفقیت مشتریان و پرسنل می باشد. این مراجع عبارتند از:

صفحه اینستاگرام آموت

بیش از 13.000 نفر دنبال کننده دارد و اطلاع رسانی های مربوط به جشنواره ها و معرفی برند، اشتراک دانش و مهارت های پرسنل، روایت داستان محیط کار، عمل به مسئولیت های اجتماعی و همچنین برنامه های مشارکتی و مسابقات نیز در این صفحه انجام می شود.

وب سایت رسمی شرکت

وب سایت رسمی آموت مهم ترین مرجع رسانه ای شرکت محسوب می شود و علاوه بر معرفی محصولات و لینک صفحات رسمی سایت های سایر برندها زیر مجموعه آموت به معرفی برند، چشم انداز، مأموریت، ارزش ها، بیانیه برند، آگهی های استخدام و سایر ابلاغیه های لازم می پردازد.

صفحه لینکدین

بر اساس بخش هویت مجازی در همین روش اجرایی و مطابق با ماهیت رسانه لینکدین، انتشار یادداشت های کوتاه در آن رسانه انجام می شود. مخاطبان آموت در آن پلتفورم متخصصان و مدیران هستند.

صفحه پروفایل ویرگول

در ویرگول آموت نیز مقالات تولید یا ترجمه شده توسط کارشناس دیجیتنال مارکتینگ برای عموم مخاطبان منتشر می شود.

ایمیل

ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارها و نقاط تماس شرکت با مشتریان خود می باشد. بصورت ماهانه و از طریق میلرلایت بر اساس روش اجرایی ایمیل مارکتینگ به شماره PR-AD-01 همواره ارتباط با مخاطبان حفظ و تداوم می یابد.

آپارات

در کانال آموت در آپارات نیز ویدئوهای تبلیغاتی، برندآگاهی، امکانات محصول و داستان محیط کار منتشر می شود.

سامانه آنلاین خدمات مشتریان (هاب)

یکی از مهم ترین و پربازدیدترین نقاط ارتباطی آموت با مشتریان فعال خود، صفحه هاب می باشد. در این بخش علاوه بر اطلاع رسانی های مربوط به خدمات، تبلیغات جشنواره ها و محصولات نیز انجام می شود.